TÜRKAN ŞORAY GÖZ MAKYAJI

Türkan Şoray kadar muhteşem gözleriniz olmasını ister miydiniz?Eveet dediğinizi duyar gibiyimmm:)Kendimde sürekli yaptığım göz makyajını tarif edeceğim sizlere... Hanımlar inanın görenler Türkan Şoray kadar çekici gözleriniz olduğunu söyleyecek. Sadece bir kaç tüyoya ihtiyacımız var ve işte MALZEMELER;
1.Beyaz göz kalemi: (olmazsa olmaz)
Beyaz göz kalemi için herhangi bir markadan önerim yok istediğiniz markadan istediğiniz bir beyaz kalem kullanabilirsiniz.Alırken hafif sim etkisini hissedin yeter.Kendi kullandığım ürünün markasını yazıcam ama kullanmaktan silinmiş markası::)
2.Siyah göz kalemi
Siyah göz kalemi için flormarı öneriyorum.Suya dayanıklı yapısıyla siyah rengin cazibesini gün boyu gözlerimizde hissetmek için en iyi ürün olduğunu düşünüyorum.Kalemin ucunun kalın olması kullanımının daha kolay olmasını sağlıyor. Fiyatı;3,50 tl
3.Eyeliner
Bunun içinde Maybelline'nin Line Definer likit eyeliner ını öneriyorum.Yine
kalın ucu sayesinde hatasız kullanım için en ideal ürün olduğunu düşünüyorum.

fiyatı;15,00 tl







4.Mascara
Maskara deyince Loreal volum X5 i tek geçerim hanımlar kirpikleri inanılmaz büyütüyor.
Takma kirpik kullanmanıza gerek kalmayacak yoğunlaştıran etkisiyle  tüm dikkatleri üzerinize çekeceksiniz.
fiyatı;35,00 tl



İdolüm göz makyajını nasıl yapıyormuş?  Bir bakalım;
1. Öncelikle gözümüzün içine yoğun bir şekilde beyaz kalem çekiyoruz.Beyaz kalemi gözümüzün içine çektiğimiz için gözümüz hem iri gözükecek hem de parlak etkisiyle dikkatleri üzerimize çekecektir.
2.Gözümüzün alt kirpiklerinin hizasına(dikkat!gözümüzün iç kısmı değil dış kısmına)resimdeki gibi bir hat çekiyoruz. Göz pınarlarınızdan başlamayın, zamanla kalem oraya birikip topak bir görüntü oluşturabilir.Aynen resimdeki gibi yarısından. Bu işlemi eyeliner lada yapabilirsiniz, bu profesyonelliğinize bağlı.
3.Gözümüzün üst kısmına geldiğimizde bu defa göz pınarlarından başlıyoruz ve ince bir hat eyeliner çekiyoruz. Eyelineri biraz uzun ve düz bir şekilde çekerseniz gözleriniz daha da iri gözükecektir.Eyeliner ı çekerken çok dikkat edin ve yuvarlamayın derim, tavsiyemdir.Olası hatalar için ıslak mendil yada makyaj temizleme mendilleriyle anında müdahale edebilirsiniz:)
4.Gelelim püf noktasına; resimdeki pembe okları farkettiniz değil mi? Tam okların bitim yerinde bir hat var görebildiniz mi? Gözünüzü kapatıyorsunuz göz kapağınızın bitim yerinden; (tam teknik terim kullanamıyorum kusura bakmayın oranın neresi olduğunu bilemediğim için) işte tam okla gösterilen yerden kalemle orta kalınlıkta bir hat çekiyorsunuz.Far fırçanızla hafif dokunuşlarla dağıtabilirsiniz ama çok az:)Bu işlem gözlerinize ayrı bir anlam katacaktır.Ben bu işlemi ilk yıllaaar önce bir Türkan Şoray filminde kendisi makyaj yaparken görmüştüm ve hayretler içinde kalmıştım. Hemen deneyip, sonucun mükemmel olduğunu görünce günlük hayatta çok sık olmasa da düğün ve davetlerde vazgeçilmezimdir.
5.Artık son işlemdeyiz. Kirpiklerimize maskara uygulama kısmına geldik. Kirpiklerinize maskarayı, kirpik diplerinden başlayarak dikkatli bir şekilde 1 kat uyguluyorsunuz.Çok değil biraz kuruduktan sonra 2.katı uyguluyorsunuz ve Gözlerinize İnamayacaksınız:)

26 yorum

  1. deneyeceğim hemen. bu işlemleri bende uyguluyorum ancak tek bir farkla :) Şu pembe okla gösterdiğin üst çizgiyi hiç yapmamıstım. deneyeceğim. ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. yapamadım ya beceriksizmiyim neyim onunki kadar olmadı :( ama süper

    YanıtlaSil
  3. swl; önemli değil tatlım.
    moda müzesi;ilk denemede sıkıntılı olabilir ama zamanla elin alıştıkça daha kolay yaparsın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık...
    Çok detaylı ve güzel anlatmışsın :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. en yakın zamanda deneyeceğim :) paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. önemli değil kızlar evet deneyin kesinlikle öpüldünüz:)

    YanıtlaSil
  7. bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum göz makyajına bayılırım hemen deneyeceğim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. dikkatli dikkatli okudum,ellerine sağlık.annemde demişti göz kapağı kısmına hat çekmelisin eskiden öyle yapılırmış :d

    YanıtlaSil
  9. EYE LİNER KULLANMADA YETENEKLİ OLSA İDİM DAHA GÜZEL OLACAKTI :((

    YanıtlaSil
  10. güzel yorumlarınız için teşekkürler kızlar umarım faydalı olmuştur sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ahh bayılıorm bu kadına yaa!!

    YanıtlaSil
  12. İnanılmaz güzel paylaşım benimde makyajdan en çok sevdiğim göz olayı hemen önerdiğin ürünleri alıcam ve deniycem

    YanıtlaSil
  13. İnanılmaz güzel paylaşım benimde makyajdan en çok sevdiğim göz olayı hemen önerdiğin ürünleri alıcam ve deniycem

    YanıtlaSil
  14. saol tatlım dene tabikide:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. güzel paylaşım saol ya
    yılbasına hazırlık için dikkayta alıcam kesinlikle

    YanıtlaSil
  16. böyle kirpiklerim olsa keşke..

    YanıtlaSil
  17. harikasın ya tskrler bnm gozlerım de ırı hatta turkan soraya benzetenler cok olur ama makyajını hıc yapamıyordum.. sagol..

    YanıtlaSil
  18. denedim. harika oldu! çok teşeklkürşer:))))))))))

    YanıtlaSil
  19. yanlız gozden kacırdıgınız seyler var bayanlar....orada takma kıprıkler ve foto sıyah beyaz oldugu ıcın puruzsuz cıkmıs...

    YanıtlaSil
  20. Birde tek tek takilan takma kirpikler eklenince, ooff off diyorum. Ellerne saglik canim cok faydali bi post olmus:)

    www.srpfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. ben o pembe okla olan alanı pek anlayamadım ne gıbı bı hat var orada orayı anlayamadım bu konuda benı bılgılendırırsınız sevınırımmm ..sımdıden tesekkurlerrr

    YanıtlaSil
  22. evet ben de cok severim bu tarz makyaji coktandir deniyorum ustasi oluncaya kadar

    YanıtlaSil
  23. ben denedim ama hiç güzel olmadı resmen kandırıyorlar allahın bize verdiği doğal göz daha güzel

    YanıtlaSil
  24. takma kirpik var kadında anlaşılıyor takma kirpik taktığı bence

    YanıtlaSil