SİYAH NOKTALARDAN NASIL KURTULDUM?

Herkese merhabalar!

Siyah noktalar hepimizin kabusu değil mi?

Cildimde ki siyah noktalar az çok beni de rahatsız ediyordu. Cilt bakımına gittim buharlar, maskeler, peelingler, ozon masajları, sıkma işlemleri vs. uygulandı fakat kısa zaman sonra 2 katı şeklinde daha da çoğaldılar:)
Buharda sıkmak iyi bir çözüm gibi görünse de gözenekler açık kaldığı için kısa süre içerisinde tekrar doldular.


Sonunda kendimce şöyle bir çözüm geliştirdim ve şimdi sizlere aşama aşama anlatacağım.

1- Gratis'ten aldığım Himalaya aloe vera ve salatalık özlü yüz yıkama jeli ile sabah akşam düzenli olarak yüz yıkama makinesi yardımı ile yüzümü yıkadım.
2-  Loreal Değerli Çiçekler temizleme sütü ile cildimi pamuk yardımıyla tekrar temizledim.
3-  Son olarak Loreal mucizevi yağ serisi yüz yağını kullanarak günlük bakımımı tamamladım.

Gözeneklerin daha sıkı bir hale gelmesi için ise haftada bir limon ve bal karışımı yapıp yarım saat kadar yüzümde bekletip, duruladım.

Kısa zaman içerisinde siyah noktalarım yok olarak gözeneklerimin sıkılaştığını hatta ve hatta cildimde ki sivilce izlerinin kaybolduğunu ciddi ciddi hissettim.

Tecrübelerime dayanarak denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

Sevgiler...

1 yorum