İPEK KİRPİK YAPTIRMALI MIYIZ?

Herkse Merhabalar!


İpek kirpik maceram son bulmuşken sizlerle deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

İpek kirpik taktırmalı mıyım? taktırsam mı acaba derken?
Kendimi güzellik merkezinde buldum.
Öncelikle kirpiklerim kıvrık bir yapıya sahip olmadığı için kirpik perması işlemi uyguladılar.
Ertesi gün ise ipek kirpik takma işlemi için gelmemi istediler. Gittiğim de permadan daha uzun bir süreci olan, yaklaşık 2 saat süren, boyun ağrılarına zar zor dayandığım ipek kirpik takma işlemi tamamlandı. Sonuç olarak dolgun ve uzun kirpiklere sahip oldum, tıpkı Türkan Şoray gibi:)

Şöyle söylemeliyim ki kullanım süresi en fazla 1 ay. Kirpiklerim çok dikkat etmeme rağmen 2 haftanın sonunda yavaş yavaş beni terketmeye başladılar. Giderken de kendi kirpiklerinden 5-10 tel götürdükleri doğrudur.
Ama bu benim için sorun olmadı. 1 ayın sonunda ipek kirpiklerim tamamen yok oldular.

Kullanım aşamasında dikkat etmeniz gereken unsurlar şöyle;
1- Göz üstünüze ve kirpiklerinize yağlı far, krem vs, uygulamıyorsunuz.
2- Kirpiklerinize fazla el teması yapmıyorsunuz ve gözünüzü ovuşturmuyorsunuz.
3- Rimel kullanmıyorsunuz, zaten hiç gerek yok.

Bundan sonra ipek kirpik yaptırır mıyım? Hangi dönemlerde ipek kirpik yaptırmalıyız?
Evet yine ipek kirpik yaptırabilirim güzel bir şey fakat bu özel bir günden 3-5 gün önce olacaktır. Düğün, davet, doğum günü gibi... Günlük hayat için gerçekten çok gerekli değil.

Bu yüzden size önerim ipek kirpik işleminizi özel günlerinizden önce yaptırmanız.

Faydalı olabilmek dileğiyle,
Sevgiler...


Hiç yorum yok